mai étkezés (márc. 1.)

 2014.03.03. 01:22

Nagyon gyors leírás, csak már nem szeretném, hogy még egy nap kimaradjon. A hétvégén semmi sem úgy alakult, mint terveztem, így kondiból sem lett semmi, meg még sok minden másból sem. :) 

reggeli: kókuszos-kakaós lepény 

Foto (26).JPG

Ebéd: zöldséges bulgur alá én. :) 

uzsi/vacsi: nem számítottam rá kimozdulás, ezért egy fitness saláta csirkemell csíkokkal....akkora adag volt, hogy a felét ott hagytam, ráadásul sok hagyma volt benne, amiket kerülgettem ki. 

vacsi utáni kalória bevitel alkohol formájában.....
Azt hiszem mostanában nem kellene mérlegre állnom. :) 

Címkék: zöldség lepény bulgur

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr605840604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása