Persze nem úgy alakulnak a dolgok, mint kellenének. Meló miatt megint tök összevissza ettem, de legalább nem hülyeségeket. 

Tegnap (febr 9) már nem is tudom, hogy mit, de volt benne este pomelo ez a pont biztos :D meg banánturmix :) 


Este pedig volt futás, 6 km 40 perc alatt meg utána a plank , 48 mp. 

 

Aztán ma reggeli ok volt, gofris, banános-joghurtos cucc. Ebédre meg mivel ma nem vittem semmit, egy teljes kiőrlésű szendvics lett csirkemellel. Uzsira egy banán. Vacsira tonhal kukoricával és zöldsalival. 

Mozgás manem volt, csak majd még most a plank, 52 mp a cél. Elmentem salsára , de át sem öltöztem, szóltam G-nek, hogy részemről ma nem lesz óra és valszeg a jövőben sem jövök. Persze majd egyszer biztos megint, de nem mostanában aztán hazajöttem. 
Most pedig betettem vmi meghatározhatatlan dolgot a sütőbe, h holnapra legyen ebéd....hát majd meglátjuk, mi lesz belőle, kb minden benne van, ami a hűtőben volt. :D 


lehet vissza kellene állnom a kajarendelésre...

Címkék: futás

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr837160245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása