ebéd-batáta, halrúd - jan 6.

 2015.01.07. 22:44

A mai reggelit inkább ne firtassuk, ugye hajdninapelyhes cuccot csináltam....egész du. a kanapét nyomtam, és van az az érzés, mikor tudja az ember, hogy mitől...hát én ettől. Még a fotóját is kitöröltem a telefonomból :D 

Uzsira egy mandarint ettem és egy abonettet. 


Az ebéd viszont nagyon jó lett. Új kedvenc lett batátából. 

batáta felkarikázva, rajta picike só, bors, a felére tettem cottage cheese-t is, meg mindegyikre egy kis füstölt trappista szeletet. Szuper finom lett! 

Mellé betettem még egy frosta spenótos halrudat. 

A krumpli 18 dkg volt, bőven elég volt. 

Vacsi: Nem igen volt kedvem semmihez, sok vizet ittam, meg holnapra megcsináltam uazt a kaját, mint ma  (ez is mutatja, hogy télleg bejön:) , csak most 25 dkg krumpliból és abból megettem 1 karikát, meg 1 abonettet. 

Ma délben futás is megvolt, akkor még jól voltam, de már akkor is éreztem, hogy azért nem 100 % . 

Címkék: batáta halrúd

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr307052045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása