Az elmúlt hét:)

 2015.01.31. 23:11

Kicsit eltűntem, mert nyaralás volt ezerrel, még az orrom is leégett, épp hámlik. :) 

Mondanom sem kell, hogy kajára nem figyeltem (annyi, hogy este már csak salit ettem). Futás is elmaradt, de rengeteget mentünk, volt 1 nap, amikor rendesen túrázós volt. Így összességében, csak picivel (10-20 dkg), ment vissza a mérleg 70 kg fölé. Már pedig a képen látható és hasonló kaják alapján ez elég jó teljesítmény. :) 
Most még kicsit itthon is kicsapongtam, de kezdődik a félév, újra rendszer lesz, esténként eljárok futni, kajára is figyelni fogok...szal jó lesz, mert eldöntöttem :) 


A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr897128545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása