Hirtelen felindulásból úgy döntöttem összekeverek itthon található dolgokat vmi sütiszerűnek. Olyan zabkeksz féleségen indult, de állag alapján nem teljesen keksz, inkább átmenet a keksz és a süti között. :) 

Íme: 

3.JPG

A hozzávalókat szemmértékre csináltam, és miután a kakaósnál láttam, hogy ez télleg összeáll, csináltam egy adag "simát" is. Arra figyeltem csak, hogy kb olyan állagú legyen a massza, hogy ne folyjon, de beton kemény se legyen. 
Tettem bele:

1 tojás

kevés zabpehelyliszt

zabpehely

aszalt áfonya (ez volt itthon)

összetörtem pár pötyi édesítőt (a második adagba mézet tettem) 

a magkeverékből löttyintettem hozzá kicsit

1 késhegynyi sütőpor

kakaópor

nagyon kis mennyiségű kókuszzsír

kevés szójatej 

aztán megláttam, hogy van itthon a puffasztott amaránt, abból is öntöttem kicsit, de igazából ez teljesen ki is maradhatott volna. 

Hagytam kb 10 percet állni, hogy a zabpehely felszívja a nedvességet és utána kikupacolgattam, majd sütőbe tettem, 8-10 perc kellett neki 180 fokon.

1.JPG
Ez egy akkora mennyiség volt, hogy a reggeli mély müzlistál volt majdnem tele a masszával. 

Legközelebb fogok bele tenni aszalt barackot is (csak épp nem volt itthon), meg durvára vágott diót, esetleg mogyorót. Szerintem sokat lendítene rajta még. 

Címkék: süti zabpehely kókuszzsír

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr165885643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása