cukkinis fasírt, virsli

 2014.02.01. 19:15

Ma sikerül állatijó ebédet alkotnom. Hússal már nem volt kedvem szórakozni, így virsli lett mellé. A kókuszzsírt is felavattam. :) 

Cukkinis fasírt: 

- 290 gr cukkini lereszelve (2 kisebb, még mielőtt kinyomkodtam volna, mértem le) 

- 1 tojás 

- 40 gr zabpehely (sajnos ugye még lisztet nem vettem) 

- só, bors 

Nagyon fini lett! Új kedvencként veszem fel a repertoárba. :) 

A két füstli pulykavirslit pedig csak átmelegítettem a serpenyőben. 
 

Íme: 

image_27.jpg

Címkék: cukkini ebéd kókuszzsír

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr505793232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása