mai étkezés - jan. 10

 2015.01.11. 00:23

Ma elég visszafogott voltam, sőt jobban is mint kellene. 
Reggeli  (11kor így kitolódott minden): amarántos kása 1 banánnal és 2 abonett

uzsi futás előtt: 1 banán

ebéd (17.45kor) a képen látható csirkés zöldséges dolgot lett volna, mint tegnap - annyi különbséggel, hogy most reszeltem rá light trappista sajtot - de nem volt időm megenni, így szépen kitéve a tányéron maradt. 

Ezért mikor színházból hazaértem 10-kor, megettem az egyik csirkét meg a zöldség felét, a többit eltettem holnapra. 
(zöldség uannyi volt mint tegnap, csirkemell 20 dkg) csirk

Címkék: csirke gomba kelbimbó paradicsom cukkini

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr437060217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása