2017 new start

 2017.01.25. 01:39

Nem huznam hosszan az idöt, a lenyeg: ismet elhiztam. Szeptember ota 3x , max 4c voltam

futni, kajara sem figyeltem annyira, es most kezdhetem majdnem onnan, mint 2014-ben...

Magamnak köszönhetem. 

Most örülök,  hogy van ez a blog.Egyreszt latom, hogy mar meg tudtam

csinalni, es mennyi idö alatt, akkor most megint sikerülni fog, masreszt tenyleg ez egy jo kontroll volt, lehet idöigenyes neha a nap vegen meg ide pötyögni, de igy visszanezve ez tenyleg segitett.

holnap reggel lemerem magam (kilo, kep, centi..:menjünk tutitra:) aztan ujra szigor ezerrel. 

-kondi min heti 5x

-kajara nagyon figyeles (csirke, zöldseg etc) 

-amire regrn nem figyeltem elegge, sok-sok viz ivasa

Mar kb 2 honapja huzom ezt az ujrakezdest, aszem a legnagyobb gond az volt, hogy a testkepemen nem vettem eszre a nagy valtozast..:a kilok mentek felfele, de nem ereztem magam ketsegbeesve....de most mar ez is eljott, ujra latom tenylegesen is a negativ valtozast. 

Mostantol NEM minden bünös kajara&IGEN a sportra, egeszseges etkezesre. 

Meglesz ez ;) 

holnapi meres utan febr 3-a reggel kivanok ujra merlegre allni, tehat 10 nap. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr5712151965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása