Rájöttem, hogy itt van nekem ez a puffasztott amaránt, amit igazából csak azért vettem meg korábban a kisboltban, mert nem volt túl drága és gondoltam jó lesz vmire, de addig előtte semmilyen kaját nem olvastam vele. (valszeg mert nem böngészem a diétás, reformkajás oldalakat, hanem magam próbálok összehozni kajákat) 

Ilyen keksszerűség lett belőle, mai uzsira. Nem rossz, de talán lehetett volna kicsit keményebb állagú. Ami viszont biztos, hogy egészséges. :)

Most így készült: (legközelebb valszeg kicsit több száraz hozzávaló kell)

50 gr puffasztott amaránt

30 gr őrölt szezámmmag 

30 gr napraforgó mag

20 gr kókuszreszelék

1 tojás

kevés kókuszzsír

fahéj

kakaópor (csak épp h keveset adtam, nem is volt érezhető

citromhéj

pár aszalt áfonya 

 2 banán összetörve (ezt a végén adtam csak hozzá)

180 fokon 18 percet sütöttem. 

A sütőlapon látható adag lett belőle. 

 

 

Címkék: keksz amaránt

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr767054921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása