spenótos-kesudiós bulgur

 2014.04.02. 00:28

Foto.JPG

Nem tudom, hogy onnan jött ez a spenót dolog, mert régen soha nem ettem semmilyen formában. Életemben először tegnap vettem friss spenótot, persze azt sejtettem, hogy össze fog esni, csak azt nem, hogy ennyire. :) Legközelebb majd többet fogok. 

A bulgurt megfőztem, sós, enyhén borsozott vízben. 

A spenótot összepároltam szerecsendióval, borssal, sóval. (ha ehetnék hagymát, fokhagymát, valszeg azt is használtam volna). Majd a bulgurt hozzákevertem a spenóthoz és még adtam hozzá durvára darabolt kesudiót. Majd jött az isteni szikra, hogy van a hűtőben cottage cheese is, így abból is kevertem hozzá.

A végeredménnyel teljesen elégedett vagyok. Finom lett. 54.JPG

Címkék: spenót bulgur ebéd

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr265889997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása