mai étkezés (márc.13)

 2014.03.13. 22:13

reggeli: hajdinapelyhes cucc (40gr) ezúttal almával...meg sem vagyok lepve, hogy banánnal jobb :D 

Esti állapota: (reggelre már jól összeállt) 

Foto (57).JPG

ebéd: tegnap este gondoltam, kellene vmi új. Addig nézelődtem a sparban, hogy vettem élesztőt :) 

Zabpehelylisztes palacsinta: 

Foto (59).JPG

kevés élesztő kevés tejjel felfuttatva (minimál mennyiségű barna cukorral) 

1 tojás

érzésre zabpehelyliszt 

tej-víz keverék 

kis só 

Ebből lett 2 nagy és kettő kicsi (selejtnek is nevezhető :D palacsinta) . Megtöltöttem.Foto (55).JPG

töltelék: 

1 cottage cheese zöld fűszeres, kaliforniai paprika, pulykamellsonka, 2 szelet füstölt sajt szelet összekeverve

Foto (53).JPG

Foto (56).JPG

Ez a mennyiség (1 nagy, 1 kicsi) lett ma elfogyasztva: (a másik fele a holnapi ebéd9 

Foto (58).JPG

Uzsi: 1 banán, 1 alma

Uzsi utáni uzsi:) 1 cserpes joghurt, 1 cserpes túró rudi 

vacsi: 2 abonett, 2 szelet csirkemell 

 

Azt hisze télleg nem eszem megfelelően, sokkal-sokkal okosabban is lehetne ezt csinálni.....el fog jönni ez a nap is....
Rövid megjegyzés: most már több, mint 2 hónapja nem ettem egyáltalán kenyeret....sem pizzát, sem tésztát...sem rizst (krumpli 2x volt otthon) 

 

 

 

 

Címkék: palacsinta zabpehely hajdina

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr405859373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása