Mai étkezés

 2014.01.29. 01:47

reggeli: szokásos zabpelyhes joghurt, 35 gr. zabpehellyel 

ebéd: cukkinis tócsni és banánnal töltött csirkemell baconbe csavarva bulgurral. 
Igen, ez egy ma divatos paleo étek volt, mert V.vel és M.val ebédeltem a városban. Na most a tócsni melléfogás olyan szempontból, hogy olajon sült (megkérdeztük). A csirke rendben volt (a bacont azért levettem róla, sok pici kalória sokra megy alapon).

image_8.jpg

image_10.jpg

Uzsi: 3 abonett, 2 szelet light sajt 

Vacsi: vettem egy gyümis poharat (szőlő, ananász, mandarin), mert éhes voltam. 

image_11.jpg
Majd jött a kevésbé pozitív rész. Megittunk szülinap alkalmából 3 koktélt (2 alkoholos, 1 alkoholmentes). Figyeltem rá, hogy ne olyant kérjek, amiben szirup is van....de akkor sem kellett volna. :( 

image_18.jpg
Kis büszkeség: kikértek a többiek egy tál sült krumplit és én még egy mini darabot sem vettem ki belőle! Pedig most először fordult elő, mióta belevágtam az egészbe, hogy megkívántam valamit. Szó szerint összefutott a számban a nyál, de egy darabkát sem vettem. 


A 3 koktélt viszont sajnálom, főleg mivel elvben szombatra van megbeszélve egy kis kimozdulás és akkor tuti iszom is valamit, de ma nem lett volna szabad egynél többet Ma azt mondta vki, hogy "ugyan ilyenkor nem szabad a kalóriákat számolni" .....viszont DE! Kell!  (még ha én konkrétan nem is számolom) Különben tök feleslegesen járok el a kondiba is, ha aztán meg kétszeresét eszem/iszom vissza annak, amit lekocogok. Persze tudom kívülállóként ezt nehéz érteni, de ha ennyit beletesz az ember, akkor igenis ezek a kis bűnözések is mind számítanak. 

Holnapi reggeli összetéve, 30 gr zabpehellyel. Ebédet, pedig éjfélkor álltam neki elkészíteni. :) 

Címkék: csirke cukkini bulgur ebéd

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr335787484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása