Kókuszos zablepény

 2014.01.26. 10:51

Ma ismet ujitos kedvemben voltam:)

reggeli: 

50 gr zabpehely (kivetelesen kimertem)

kokuszreszelek

kakaopor (meglepetten vettem tudomasul, hogy zsirszegeny van itthon:)

nagyon keves mez

kis fahej

keveske tej

1 tojas

Összekevertem, megsütöttem. A kepen lathato adag lett belöle.

Gondolkoztam, hogy kasat kellene belöle csinalni, mert akkor 1 tojassal kevesebb....de nem:)

Persze azt is tudom, hogy a tojas sargajat ki kellene dobni etc., de nincs szivem, van aki örülne, ha lenne penze tojasra, en meg dobjam ki...erre meg nem vitt ra a lelek& azt hiszem nem is fog.

image_1.jpg

Címkék: reggeli kókusz lepény zabpehely

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr945782979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása