mai étkezés (márc. 18)

 2014.03.19. 09:59

Tegnap este a 12 óra után még dolgoztam itthon 2-3 órácskát, így erre már nem volt erőm, de majd most :) 

reggeli: natúr joghurtos, banános szokásos reggeli magvakkal (újabban jobban ízlik, mint zabpehellyel) 

tízórai: vittem magammal 1 banán+ erdei gyümi turmixot 1,5 dl szójatejjel

ebéd: a tegnapról megmaradt zöldségkeverék maradéka, valamint csináltam mellé még kaját, mert tudtam, hogy ez kevés lenne. 
Megint  hűtő döntötte el, hogy mi lesz. :) 

Egy batátát hosszában felvágtam, megszórtam kis bazsalikommal, kicsit elősütöttem a sütőben, majd rávágtam egy mozzarella sajtot és betettem mellé 4 halrúdat. Ez sem lett rossz, még ha bénán is néz ki. :) 

Foto (83).JPG

Dobozban:) 

Foto (84).JPG

 

Persze egész nap cígöltem magam egy termosz Kv-t is. :) 
Vacsi: nem igazán voltam éhes, de ettem 4 szelet abonettet és 3 szelet sajtot. 

 

Címkék: mozzarella batáta halrúd

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr415869146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása