Kondi

 2014.01.29. 01:05

Ma büszke vagyok magamra, de. elsétáltam kondiba, futópadon voltam.

mai taktika: 15 percig szokásos fel-le 12-esig, majd 28 perc futás,végig 7 km/órán, majd két perc levezetés.

Két okból nem futottam többet: valahogy nem éreztem most, hogy tovább kellene erőltetni, meg utánam egy srác már várt a gépre, mert hogy a 7-ből csak ez az egy (!)  volt működőképes. Ha bunkó lett volna tuti nem hagyom előbb abba, de tök normálisan érdeklődte meg, kb. meddig vagyok még. Tök pozitív volt, mert váltáskor pár szót beszéltünk (úgy mint nem üzemelő gépek etc). Nem szoktam beszélgetni, odamegyek, kocogok, eljövök, de ez most tök kis pozitív volt. :) 


A tények:

image_16.jpg

image_7.jpg

image_15.jpg

Címkék: séta futás kondi kocogás futópad

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr15786977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása