esti séta & vacsi

 2014.01.27. 00:36

Ma elsétáltam barátnőmhöz este. Nehezítő tényező volt a hó, és főleg visszafelé a jégpáncél , ami recsegett a lábam alatt. 
Oda-vissza több, mint 6,5 km volt.  (és ma már volt kondiban 6,2 km futópad, meg 2,5 km oda-vissza) Mégis elvagyok keseredve, mert tudom, ne legyek türelmetlen, nem megy egyik napról a másikra, de semmi változást, még egy picit sem látok magamon. :( Nem adom fel, de ha legalább a ruháimon érezném vagy nem is tudom, mit várok 2 hét után...

Vacsi:
Még barátnőmnél kb 3 dl 100% körtelé....amit azért ittam, mert tök aranyos, hogy gondolt rám és nem akartam megbántani, hogy én igazából csak vizet iszom már. (ezzel is próbálom redukálni a kalória bevitelt)

Itthon: Vettem egy Norbi update 1 csokipudingot, és ráöntöttem kb 8-10 szem meggyre. Nem tudom ez mennyire fogyós, de ugye elvben ezt az 1 jelzésű izét bármikor lehetne enni...szóval remélem, nem lőttem vele nagyon mellé. 

Oda:) 

image_4.jpg

Vissza:) 

image_5.jpg

Címkék: séta norbi update

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr355784343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása