Ma reggel (khhmmm késő délelőtt) úgy döntöttem ráérős hétvége lévén vmi újat próbálok ki reggelire, hogy ne unjak bele a zabpelyhes natúr joghurtba. Íme, ezt sikerült összehozni: 

Foto (11).JPG

Biztos van fönt sok tuti recept a neten, de én saját kútfő után mentem: 
kb 80 gr apró szemű zabpehely

1 tojás 

kb 1 dl tej (tudom, vízzel hatékonyabb lenne) 

1 teáskanálnyi darált lenmag (ez teljesen kiment a fejemből, de most gyorsan pótoltam:) 

Ezeket szépen összekevertem és kisütöttem. Még forró volt, amikor vágtam rá fagyasztott epret, meg minimális mennyiség mézzel megcsurgattam (ami kb felesleges is volt, mert annyira kevéssel, hogy nem érződött:) 
Azt kell mondjam elégedett vagyok. Finom lett, hétvégenként aszem beújítok erre. 

Kezdem átérezni ezt az "életmódod kell váltani" dolgot. (abba meg inkább nem gondolok bele, hogy bezzeg hány embernek nem kell életmódot váltani és úgy is klappol minden.... :) 

Ma sajnos a kondi elmarad, még mindig szakad a hó.Pedig ma mentem volna nagyon. Helyette majd du. legalább fél órát tornázok intenzíven. 

Címkék: reggeli palacsinta zabpehely

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr55780748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása