Egy rövidet még muszáj: 

Kaptam ugye a halrúd mellé a doboz spenótot....még az irodán is filozofáltam G.nak, mit is csináljak belőle, mert főzeléket nem akarok, de akkor mi legyen vele....meglett.

Hirtelen felindulásból összeturmixoltam 1 banánnal és kb 1 dl vízzel. Kicsit tartottam tőle, hogy megéri-e beáldozni a banánt....de meglepően jó sült ki belőle. Egy picit talán lehetne a banán dominánsabb, de így sem rossz. Vhol a neten egyszer láttam vmi ilyen turmixot, innen jött az ötlet. Igaz abba volt talán még narancs, alma mittommi...de nem kell bonyolítani....ez nekem így is tök jó. 



spenot.jpg


Címkék: spenót banán turmix

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr715780034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása