mai étkezés (márc.11)

 2014.03.11. 23:39

reggeli: folytatva a tegnap megkezdett nagy öntudatosságot, már a joghurtot is kihoztam, amikor rájöttem, hogy itt ez a hajdinapehely, megvettem, azt nem történt vele semmi. Recept után nem volt kedvem (már megint) keresgélni, így gondoltam próbálkozom egyedül. 
Lekarikáztam 1 banánt, kis diót, rá kevés mézet csorgattam, majd 50 gr hajdinapelyhet 2x annyi tejjel felfőztem, és ráöntöttem a banános diós cuccra. Majd még kis kókuszreszelékkel, kakaóporral megszórtam a tetejét.....Foto (45).JPG

 Készen: (éjszakára a hűtőben volt) 

Foto (46).JPG

És fogyasztva:) Foto (49).JPG

Új kedvenc született. Az egészet meg sem tudtam enni reggelire. 
Ma 12 órás nap révén szépen felpakoltam a napi kaját, amit előre este elkészítettem.

Tízórai: vittem magammal 2 banán+1 dl szójatej+lenmag turmixot. 

Ebédre ismét tök más lett, mint terveztem. Rakott krumplit akartam készíteni, de aztán végül meggondoltam és csirkés-batátás-zöldséges cucc lett jénaiban sütve. 

Foto (44).JPGVittem magammal egy termosznyi KVt is.:)
Majd estére megint, ami nem kellett volna és erről sürgősen le kell szoknom: csirkekrémleves. Abszolút nem volt szükséges....majd még megettem azt a 4-5 evőkanálnyi reggelit, ami maradt. 

Összegezve, már megint túl sokat ettem....vagy legalábbis nem megfelelően, aztán csodálkozom, hogy nem történik változás.....

 

 

Címkék: banán batáta hajdinapehely

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr175853485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása