Mai étkezés

 2014.02.06. 23:14

Ma eleg erdekesen alakult az etkezesem:

reggeli: szokasos (25 gr zabp)

ebed: keves zöldseg&mozarellaval töltött csirkemell. 

Mivel ejfelkor altam neki ebedet csinalni, nem volt kedvem felvagni, klopfolgatni (bar most gondoltam bele, hogy meg nincs is klopfolom:) ezert csak bevagtam&tettem bele mozarellat, füszert. Nem izlet annyira, legközelebb mar tudom, hogy fogom csinalni, nem igy.... :)

image_38.jpg

Uzsi: megkivantam valami edesseget, de nem akartam nagyon bünözni&mivel pont a sparban voltam, ezt talaltam: mogyoroizesitesü diabetikus szojarud:)

image_36.jpg

(talan legközeöebb egy norbi puding jobb lesz&finomabb is:)

vacsi: mivel Anyueknal vagyok mas jellegü volt, mint szokott. Igaz kicsi liszt is van benne, de megiscsak a 2,5 eves unokaöcsem csinalta a csipetket:) (ezzel a tanyerkaval ettem csak, ami nagy szo, mert Anyu gulyasleveset nagyon szeretem:)

image_37.jpg

vacsi utani uzsi: 2 abonett

Címkék: leves csirkemel

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr885803073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása