Csirkével töltött gomba

 2014.01.29. 22:26

Mai étkezés: 

reggeli: szokásos 30 gr zabpehellyel

ebéd: tegnap este elkészített töltött gomba és batáta 

uzsi: 4 abonett cottage cheese-zel

vacsora: 8 szem meggy norbi update pudinggal (le kell állnom erről a pudingról, igaz elvben lehet ugye enni:) 


Kondi, torna ma nem volt. Mivel az elmúlt napokban minden nap megvolt, ma úgy döntöttem kell egy pihenőnap és holnap pedig újra futópadozom. 

Csirkével töltött gomba: 

5 gomba (én négyet ettem meg:) 

csirkehús (picit előpirítottam) 

fűszerek (só, bors, oregáno)

1 tojás 

1 szelet füstölt sajt 

Szeleteltem még mellé egy kisebb batátát. 

Íme: 

image_13.jpg

image_14.jpg

Címkék: csirke gomba töltött ebéd batáta

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr765789087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása