mai étkezés (jan 11.) + gofri

 2015.01.12. 01:01

Ma reggelire megint beújítottam.

Gofri: (ez a 3 db lett belőle) 

85 gr zabliszt

1 tojás

kb. fél dl tej

citromhéj

kis vaníliaaroma

csipetnyi szódabikarbóna (legközelebb sütőport fogok) 

kevés őrölt lenmag 

egy minicsipetnyi kókuszolaj és só 

Volt egy elég megviselt banán a hűtőben, azt összetörtem és egy natúr joghurttal összekevertem. Aszem holnap is ezt fogom reggelizni. (Na persze ha lesz időm megcsinálni.:) 

Ebéd: a tegnapi csirkés-zöldséges maradék

Uzsi: 5 guriga batáta grillezve és két abonett 

Vacsi: 20 dkg pomelo (a másik fele megmaradt holnapra) 

A mai torna elmaradt, mentségemre legyen szólva tűztem ki neki időpontot, de annyira belendültem a munkába, hogy nem akartam ott hagyni, nehogy elszálljon az ihlet. Majd holnap megpróbálok 7 km-t futni kompenzációként. :) 

Plank: Innen egyenesen a szobába megcsinálni.

 

Címkék: gofri

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr497063325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása