Az új találmányom reggelire. (amit megint persze már 100x-an feltaláltak, de én most:) 

35 gr puffasztott amaránt (1 bögrényi) 

1 bögre szójatej  (kevesebb is elég legközelebb, hogy sűrűbb legyen) 

kevés vanília aroma, fahéj, őrölt lenmag, citromhéj

1 banán

Forrásig felfőztem, majd ráöntöttem a felkarikázott banánra. Reggelig hűtőbe tettem.

Annyi lett belőle, hogy még pár kanállal maradt is megenni a főzéskor. 

Könnyű nagyon és finom. Ráadásul innentől a variációk sokasága jöhet: erdei gyümölccsel, kakaóporral, dióval, magvakkal, kókuszreszelékkel etc.

Vicces, hogy tegnap megállapítottam, hogy 1 pohár tej sok hozzá, kevesebbel sűrűbben jobb lenne. Erre ma csináltam reggelre, és azzal a címszóval, hogy sűrűbbre kell ma 2 pohár tej helyett csak 1,5 tettem hozzá.....akkor jöttem rá, hogy az első adag nem kettő, csak egy pohárból készült...na majd holnap. :) 

Címkék: banán amaránt

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr77057615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása