hasizom, salsa- jan. 6.

 2015.01.06. 23:33

Ma reggel (legfőképpen lustaságnak köszönhetően) elmaradt a kondi. Helyette gondoltam, csinálok vmi hasizom gyakorlatot munkába menés előtt, úgyis az a legkritikusabb pont. 


Uhhh hát tapasztalat volt a javából: TRAGÉDIA! 


Magamtól is csinálhattam volna, de reménykedve abban, hogy hatásosabb lesz, ha keresek vmi videót, szétnéztem a neten. Hiba volt, mondhatni.....vagy inkább felnyitotta a szemem. :D 
Lehet állóképességem a futás által van....de hasizmom teljesen elsorvadt...ez tuti. Régen legalább felüléseket tudtam csinálni, most viszont a 3-4 percben már szenvedte. Egy paródia volt az egész, ahogy küzdöttem....volt olyan kiinduló helyzet, amit felvenni sem tudtam, nem hogy abból még gyakorlatokat csinálni. Szóval eldöntöttem, 2 hétig minden nap min 15 percet csinálok vmi hasizom gyakorlatot. Tudom, hogy a 15 perc nem világmegváltó, de kezdetnek jó lesz. 

Egyébként erről a videóról lenne szó: 

https://www.youtube.com/watch?v=39kDRLGybYQ

Egymás mellé tennénk az eredetit meg az én kínszenvedéses bohóckodásom....tragédia....borzalom. 

Este viszont voltam salsán, és kifejezetten jó volt és élveztem. 

Címkék: hasizom salsa

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr127049047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása