napi étkezés - júl 30

 2014.07.30. 01:32

Jó ideje nem írtam, szüleimnél voltam, aztán nyaralás és hasonlók. A lényeg, hogy a mérleg még mindig 70 kg alatt, egy - egy rossz pillanatban ráállva kicsit felette volt.......de már nem. :) 

Rájöttem, hogy nem írom le már minden nap, hogy mit ettem, mert ráálltam erre az étkezésre. Mostantól csak azt örökítem meg magamnak (és talán másoknak:), ha vmi újjal állok elő. :) 

Tegnap óta ismét teljes mértékben szénhidrátmentesen étkezem, minimális cukorbevitellel. 

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr116558461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása