bögrés diétás süti

 2014.03.15. 14:16

A recept apropója: minap barátnőmmel beszélgettem, ő rendelt egy desszertet, ami szemmel láthatóan bögrés süti volt. Én is tudtam volna enni belőle...de ugye....aztán rájöttem, ohhh ezt én magam is meg tudom csinálni, úgy hogy lelkiismeret-furdalás nélkül ehessek is belőle :) 

Foto (66).JPG

Tészta: 

20 gr zabpehelyliszt (79 kcl)

1 tojás (88 kcl) 

3 evőkanál zsírszegény tej (max 10 kcl, mivel 1 dl 44:) 

2 késhegynyi sütőpor

kevés kakaópor (mehetett volna bele több is) 

nagyon kevés méz

Legközelebb kicsit több sütőpor kell. Foto (65).JPG

Ezt 2,5 percre mikróba tettem egy bögrében, közben megcsináltam az öntet. 

Öntet: 

1,5 evőkanál kakaópudingpor (vaníliást szerettem volna, de kiderült nincs itthon)

1 dl szójatej (54kcl) 

3 édesítő összetörve (még nem vettem más állagút, csak "szemes" van, pedig jól jött volna a tésztához is) 

Amíg a tészta készült, ez össze is főtt. Kevesebb pudingpor is elég lett volna, mert én inkább ilyen sodós öntetet szerettem volna. :) 

Tetejére most fagyasztott gyümi került. Gondoltam most egy ilyen "alapreceptet" csinálok, de ezt magvakkal, aszalt gyümivel és minden hasonlóval fogom variálni, ha jól sejtem. :) 

Foto (67).JPG

Címkék: süti zabpehely

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr905861550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása