rakott krumpli / zöldség :)

 2014.02.02. 20:39

3 főtt batáta (450 gr főzés előtt)

2 főt tojás

3 pulykavirsli (a vékonyka:)

2 gomba 

6-7 szem kelbimbó (a gomba és a kelbimbó, mert már régebben vettem és nem akartam, hogy megromoljon:) 

1 cs. mozarella 

só, bors, oregánó 

A jénait nagyon vékonyan kikentem kókuszzsírral és összesütöttem. A felét már el is csomagoltam holnapra. 

image_17.jpg

image_26.jpg

image_28.jpg

Címkék: zöldség ebéd rakott krumpli batáta

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr85794565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása