mai étkezés

 2014.01.31. 20:32

reggeli: szokásos (30 gr zabp) 

ebéd: tegnap este elkészített csirkés zöldség...vagy zöldséges csirke 

uzsi: norbi puding, 8 szem meggy

vacsora: 3 abonett+ 50 gr cottage cheese (nemvoltam éhes, de nem akartam a vacsit kihagyni)

Edzés ma nem volt, de. még szándékomban volt, de ez a mai nap olyan semmilyenre sikeredett (semmivel nem haladok előre) , hogy úgy döntöttem ez pihenőnap lesz, és inkább holnap elmegyek futni

zöldséges csirke: 

190 gr csirkemell (ha már úgy is elő volt a mérleg, megmértem:)

2 gomba

fél kaliforniai paprika

pár szem kelbimbó 

fagyasztott répa (nem volt friss itthon) 

fűszerek

nagyon minimális mennyiségű olaj (kb egy evőkanál, sajnos még nem mentem el kókuszzsírt beszerezni) 

image_21.jpg

image_22.jpg



Címkék: csirke zöldség

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr25792098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása