Futás

 2014.01.30. 16:22

Szokásos taktika. Most 15.perctöl 50-ig futottam 7.2-en. 

Ami tök jo erzés volt és totális meglepedés, az öltözöben megkerdezte egy lány, hogy te hogy birsz ennyi ideig futni. :)) a valasz egyszerü: nem futom ki a tüdöm, a 7.2 kb olyan sebesseg, ami szinte egy nagyon tempos gyaloglassal is teljesiteni lehetne, ergo én nem is igazán futok :)  Miután pedig a csaj szomorkodva közölte, hogy ö 10 percet sem tud lefutni, megnyugtattam, hogy ne aggodjon amikor en kezdtem, alig lihegtem ki 8 percet. Azért vicces, hogy valaki engem "dicsert" meg epp a kondiban a sok sportlady kozott.

446 kalória, 55 perc, 6.01 km 

image_19.jpg

Címkék: kondi Futás

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr695790197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása