futás & kondis arcok

 2014.01.26. 16:53

Ma azért picit büszke vagyok magamra, vasárnap 13.10-re a konditeremben voltam, úgy hogy előbb el kellett a hóban gyalogolnom, ami 24 percet vett igénybe, a járdaviszonyokhoz képest elég tempós gyaloglással.

Mikor megérkeztem, rajtam kívül két srác lézengett, mikor leszálltam a padról egy másik fickó volt csak (róla még később picit bővebben:) 

Ma picit taktikát módosítottam. Percenkét emeltem 2-vel a dőlésszöget 12-ig majd vissza, ezután 15. percnél futásra váltottam. Kicsit később rádobtam a törölközött a kijelzőre. Most 6,8 helyett 7km/h-val indítottam és valamikor később vettem vissza 6,8-ra. 

Csak ilyenkor sajnálom, hogy nincs valami program, ami lejegyzi a gondolataimat. Megint annyi minden eszembe jutott a melóhoz, hogy azon kaptam magam, 45. percre vált  a kijelző, mikor lekapom a törölközött. Még 47.ig futottam (szóval összesen 32 perc). Akartam volna még, a lábaim vittek volna, de valahogy fejben éreztem, hogy ez most elég lesz, nem raktam annyira biztosan a lábaimat már. Majd még 60.ig tempósan gyalogoltam. Az adatok jól mutatják, hogy most kevesebb kalóriát égettem...ami ugye nem meglepő, mert nem emelkedőztem annyit. 

Holnap aszem a futás kimarad, muszáj lesz pihentetni a lábaimat. Két iszonyat nagy hólyag van rajta, az egyik már fáj is. Kár. :( Annyiból nem értem, hogy minden uaz, mint régen, zokni, cipő etc....na de a szépségért szenvedni kell. :) 

image_2.jpg

412 kalória, 60 perc, 6.28 km

Pár észrevétel még: 
Régen is döbbenten álltam a jelenség előtt, hogy felpumpált vállú fickók emelgetik a súlyokat nagy elánnal, de az nem zavarja őket, hogy a hasuktól nem férnek oda a súlyzós állványhoz....de ma egy új gyöngyszemet láttam. 
Az utánam a futópadra lépő fickó....uhhhh. A shortját bele/feltűrte a belevarrott alsónadrág részbe, mintha egy fecskében lett volna....és látszott rajta, hogy rém büszke magára és a lábizmaira....attól meg még jobban el van alélva, hogy nézegetheti a combjait, miközben fut ..... na most szegénykémnek ráadásul nem is voltak azok a marha jól kidolgozott lábai. Hihetetlen.....észrevétel bezárva. :) 

Címkék: futás kondi kocogás

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr405783522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása