kondis élmények :)

 2014.01.23. 15:56

Ma majdnem megint elcsúsztam, de aztán mégsem. :) Reggel megettem a szokásos reggelit, felöltöztem, majd mivel nem akartam kaja után azonnal elindulni, szépen beültem a gép elé....olvasgattam pár fogyós blogot, tök inspiráló tud lenni, hogy na ő is megcsinálta, meg ő is, nekem is menni fog akkor....aztán rájöttem, hogy ahelyett, hogy ezeket olvasgatom, talán akkor tennem is kellene valamit, hogy én is egy "ő is megcsinálta" emberke lehessek. 

Felkerekedtem, a napközbeni időpontnak köszönhetően 3 fiú lézengett a teremben, meg egy csaj jött meg épp előttem. Újra befizettem egy havidíjat....majd átvettem a cipőm, és irány neki.

A felismerés jipijéééééé már nem 6, hanem 7 futópad van...majd az újabb felismerés....ebből 5-ön kint van a rossz tábla...na remek. Van egy új gép amióta nem jártam, azon az előttem érkező csaj volt, ezért én odakullogtam a maradék egy működő (khmmm) géphez. Beállítok rajta szépen mindent, majd rálépek a futószőnyegre....és pufff megáll. Azért ennyire még nem vagyok kövér, hogy megállítsak egy futópadot....újra próba...újra megáll. Odamegyek a recepciós csajhoz, mondom neki, hogy azzal a géppel valami probléma lehet. Erre ő: ja igen, picit néha akadozik a szalag..... (mert ugye akkor az nem rossz???? megvárnák, hogy vki pofára essen?!) Mondom nem akadozik, hanem konkrétan nem megy....válasz: ja, ok rendben, de vannak taposógépek is, használd azt. Ehhhhh nem, nem akarok taposógépet használni.....futópadért jöttem, nem taposógépért. Végül felültem egy biciklire, és tekertem rajta 20 percet fat burn programon (ezt régen is használtam, csak akkor 30 perces programon). Na most ez a bringa is sz*r volt, rohadt nehezen ment a pedálja, és nem azért mert én vagyok gyenge, hanem mert konkrétan szorult....

Végül szerencsésen megmentette a helyzetem a csaj, aki otthagyta a futópadot. A legjobb pillanatban, mert már épp totál elszomorodásban voltam, hogy lehet nem is kellene holnap jönnöm. Rápattantam a padra (ami azóta került ide, hogy én utoljára lettem volna) Amit nem értek, hogy nem kell rajta életkort, súlyt és nemet beállítani...vagy csak én vagyok pancser...na de mindegy, a lényeg, hogy működik. (aminek már ugye magában is örülni kell) Először 26 percet sétáltam tempósan 5,8-as sebességen, mindezt folyamatos lejtőemelés mellett 2 percenként 12-ig, majd vissza 0-ig. Ami fura, hogy volt egy idő, amikor nem mertem elengedni oldalt a kis kapaszkodót régen, mert totl szédültem, nem éreztem a lábam alatt biztosan a talajt. Akkor el is gondolkoztam, hogy lehet vmi koordinációs problémám van....erre tessék most SEMMI ilyen nem volt...szóval rá kellett jönnöm, hogy szerintem akkor is a padok voltak a ludasak...mert néha olyan volt, mintha a szalag "szalajtott" volna egyet. Itt semmi ilyen nem volt, 26 perc után gondoltam kocogok kicsit, na nem túl vehemensen, hanem módjával, ezért felállítottam 6,6 (vagy 6,8? erre most nem emlékszem) a sebességet, és gondoltam egy 4 percet csak kibírok és akkor meglesz 30 perc. Aztán nem tudom mi ütött belém, gondolkoztam mindenfélén; pl. hogy milyen jó lenne lefogyni, munkahelyi terveimen, már régóta beleakarok fogni valami szakmai dologba, ami tudom tök jó lehetne, ahhoz ötletelgettem, majd gondolkoztam, hogy az előttem lévő beázásfoltok a falon milyen formájúak, mit lehet belelátni. Mindeközben pedig csak peregtek a percek. Mivel már jóval túl voltam 30 percen gondoltam, akkor 12 percet csak lekocogok, egy Coopert....a nagy középiskolás őrületet. Aztán 15 perc után gondoltam, most már akkor legyen 45nél leállítva...majd végül 51 percnél kapcsoltam kisebb fokozatra. Szóval 25 percet kocogtam végig úgy, hogy még tudtam volna tovább, picit sem éreztem, hogy jaaaaaaaaj mindjárt meghalok. Azonban fontos a mérték is....a ló túl oldalára sem szabad átesni. Még picit levezetésképpen gyalogoltam, és így 55-kor álltam meg. Elsőre hosszú kihagyás után nem is rossz. Persze az elején a gyaloglós rész leviszi az összképet, de az is nagyon kellett, jó ráhangolás volt, meg az emelkedős lépkedés miatt főleg jól megizzasztott. 

385 kalória, 55 perc, 5,43 km

Foto (1).JPG

Majd átöltöztem, hazabringa. Itthon még két sorozatot lesúlyzóztam, csináltam felüléses gyakorlatokat, aztán tusolás. Két abonett, egy szelet sajt, víz. 

Most pedig várom, hogy kész legyen a mai ebédem....így 4 körül. 

reggeli: szokásos

uzsi: 2 abonett, 1 szelet light sajt

ebéd: 1 batáta krumpli, 2 tojás, 2 füstli vékonyka virsli,1 mozarella sajt rakottkrumpiszerűen összesütve. (ezt mind tuti nem fogom megenni) 

vacsi: abonett lesz meg sajt. 

Címkék: diéta kondi futópad

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr985778459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása