Újrakezdés :)

 2014.12.31. 16:08

Jól eltűntem egy időre, én is tudom.... 
Sok oka volt, munka, magándolgok és minden hasonló. Így szilveszter napján összegezve az évet (ami egyébként nem szokásom), az eltervezett cél nem valósult meg, de nem is tettem meg érte mindent. Egy darabig minden remekül ment, aztán elindult a hanyatlás. 

Mi maradt: 

- próbálok mozogni, kisebb-nagyobb kihagyásokkal futás

- kókuszolaj az egyetlen zsiradék, amit használok. 

- reggelire megmaradt a banános-joghurtos cucc

 -péksüti, tésztát nem eszem (dec.ben fordult elő pár kicsapongás) 

- este max abonett, felvágott, sajt 

Ami lassan eltűnt: 

-napközben többször volt kis süti, pizzaszelet etc. 

-kondi, salsa szép lassan elpárolgott a mindennapjaimból, főleg az év második felében. 

December elején viszont újra elkezdtem felvenni a versenyt. Beiratkoztam egy új konditerembe, ott már 8x voltam futni. Sokkal jobb hely, mint az előző, igényesebb, közelebb van, kevesebben vannak (na és persze drágább is:) 
A hónapban kétszer voltam ismét salsázni (vettem bérletet, szóval még fogok menni:). 
Most, hogy itthon vagyok szüleimnél, megint lazulás van, jobban is, mint kellene...süti, kenyér etc. Januártól viszont újra belevágok a dolgokba. 

Összességében azt mondhatom, hogy a célom nem  valósult meg, de 4-5 kg mínusz megmaradt és mozgásban, étkezésben egészségesebb életet élek, mint 1 éve, de még van hova fejlődni....és akkor ismét lesz eredménye is tuti. 

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr37026587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása