ezer éve :) kis összefoglaló

 2014.10.19. 17:29

Jó ideje nem írtam, de azért nem vesztem el. A kaja megy, semmi nagy kicsapongás.Reggelire a joghurtos cucc, napközben egy banán vagy banánturmix, esetleg győri édes (ami már ugye belvita:), ebédre rendelek, mert totális időhiány ez a félév. Ált. a vega vagy a fitness vagy a Király Robi féle cuccok között találok olyant, amit szívesen megrendelek. Este hazaesem, akkor már csak pár szem dió, esetleg kis sajt abonettel. 

A futás is megy, azokat majd feltöltögetem. Átálltam a hosszabb távokra, már volt több 10 km feletti futásom, sőt egy 14 és egy 15 km-es is. Ráadásul a 14 km úgy jött, hogy csak egy kis esti 3-4 km-es futásnak indultam neki. 

Most már viszont új cipő kell.....a térdeimnek ez így nem lesz jó. Mondjuk lassan jön a rosszabb idő, akkor visszaállok a futópadra. 

Összességében megint ott állok, mint amikor abbamaradozott a kaja-mozgás kombo. Ezért visszahíztam kicsit, 72 kg volt a legtöbb, amit a mérleg mutatott, de már újra 68-69 kg között van. Ráadásul mindez elég rövid idő alatt ment le,gondolom egyrészt a futás miatt is, másrészt a kajára nagyban rásegít, hogy se kedvem, se időm nem igen van enni.....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr666808175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása