Salsa :) (ápr.1)

 2014.04.05. 12:04

Most láttam meg, hogy a salsát le sem írtam, pedig akartam, na igen...ez már a kor.... :) 
Szóval még kedden voltam salsázni. G. lába újra a régi (vagyis közelít), így megbeszéltük, hogy újra járunk. Az egyetlen gond, hogy a kezdők túl kezdők, a régi csoportunk meg már eléggé előre van, de azért több-kevesebb sikerrel be tudtunk kapcsolódni. G.vel továbbra is nagyon szeretek táncolni. Jövő héten is megyünk.

 
Nekem az egyetlen szépséghiba, hogy ez pont a 12 órás nap, így 8-18.30-ig megvolt a meló, majd 20 percem van átérni a táncra.....kicsit agyhalott állapot, de nem baj, legalább igazán aktívan telt a nap. 

Címkék: salsa

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr315949851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása