bevásárlás

 2014.03.01. 11:51

Mivel kb, mindenem elfogyott itthon, eszközöltem egy nagybevásárlást. Egyrészről rohadt sok pénz ez így egyszerre, másrészt, pár apróságot leszámítva most megint kb. 2 hétig mindig találni fogok vmit a hűtőben, amiből össze tudok ütni másnapra vmi kaját. A sarki kisboltban meg vettem bulgurt és hajdina pelyhet is. (a pehelyből nem tom ég mi lesz, de vmire csak jó lesz :D ) A szója tej volt a "luxusvásárlás", de úgy döntöttem ennyit megengedhetek, más cigire költ én meg 1 liter szója tejre, és még mindig az én doboz tejem volt az olcsóbb. :D (Joghurt még van a hűtőben, így az nem került beszerzésre. :) 
Hihetetlen mód nem hiányzik a kenyér, tészta etc. Még csak gondolati szinten sem. 

Foto (22).JPG

Címkék: bulgur hajdina

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr395838144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása