mai étkezés

 2014.02.09. 23:14

Ma még mindig az itthonlét nevében volt bűnözés rendesen. Ezzel valszeg minimum 1 kg-val vetettem vissza magam (már ha egyáltalán fogytam vmennyit is:), de sebaj, holnaptól újra a régi kerékvágásban folytatom. Ez is fontos szerintem, hogy ilyenkor ne adjam fel, hogy akkor most már úgy is mindegy, hanem folytassam tovább. 

reggeli: szokásos natúr joghurt meggyel, 1 szelet mákos-meggyes süti

ebéd: újabb tésztás cucc.....Anyu készítette levelestésztás felcsavart csirkemell baconnel és mozarellával....megfejelve kis krumplival...totális szénhidrát áradat (mentségemre szól, hogy nem ettem hatalmas mennyiséget, pedig a felcsavart cuccból tudtam volna még) 
Íme: 

image_40.jpg

Uzsi: ismét cukros, lisztes sütiből 1 szelet 

Vacsi: 2 abonett és 1 vékony szelet a leveles tészás finicsiségből 

Szóval a mai nap totál negatív mérleg, valamint a héten semmi testmozgás nem volt.....de jövőhéttől újra figyelek mindenre nagyon. 

Címkék: csirke

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr635806949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása