kókuszzsír

 2014.02.01. 19:06

Ma vettem kókuszzsírt! Pedig nem is terveztem, csak épp megláttam, hogy van a központban biobolt és volt nekik, ráadásul az utolsó tégellyel hoztam el. Fellelkesülve venni akartam zabpehelylisztet is, de sajna az épp elfogyott nekik, de ami késik, nem múlik :) 
Na azért nem fogok túlzásokba esni, de néha, amikor használnék olajat, ezt fogok inkább.  

image_29.jpg

Címkék: kókuszzsír

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr735793190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása