sajtos sonkás zablepény

 2014.02.04. 17:35

A mai reggelim egy új kedvenc lett: 

- zabpehely (ma nem mértem, de kb a szokásos 30 gr mennyiség) 

-1 tojás

- kevés tej

-2 nagy szelet gépsonka felkockázva

-2 szelet light sajt felkockázva

-1 szelet kaliforniai paprika felkockázva

- kevés kókuszzsír, só, bors

Beleöntöttem a zabpelyhes cuccot a serpenyőbe, épp csak hogy pici zsír volt alatta. Mikor az egyik fele elég jól megsült, a felére ráöntöttem a felkockázott cuccokat & félbehajtva sütöttem még picit. 

Ez valami iszonyat finom volt!!!! Tökre élvezem, hogy minden nap valami új pattan ki a fejemből, hogy lehetne kicsit megvariálni a kaját. Ennek annyi volt az apropója, hogy G. azt mondta az irodán, hogy a zabpehelyből tuti jó sósakat is lehetne készíteni. Utána egész du. azon kattogtam, hogy milyen sós lepényt szeretnék készíteni másnap és ahhoz mire van szükségem. 

Nagyon szeretem, hogy ezek saját találmányok, igaz valószínűleg mások is készítenek ilyeneket és sok jó ötletet lehetne meríteni, de így a siker is nagyobb, hogy saját elgondolás után megyek. :) 

image_30.jpg

image_31.jpg

Címkék: reggeli paprika sajt lepény zabpehely

A bejegyzés trackback címe:

https://valtozas2014.blog.hu/api/trackback/id/tr545798860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása